петък, 17 февруари 2012 г.

Опит за псевдофрост и още нещо

 Напоследък все по-рядко намирам време за любимото си хоби. Признавам го със съжаление, разбира се. Моя приятелка твърди, че когато нямаме време за нещо, то е, защото НЕ ИСКАМЕ да намерим такова. Че един вид несъзнателно се ангажираме с всичко друго, само и само да  "не ни остане време". Може и да има нещо вярно... Затова се взех в ръце и използвах като повод рождения ден на сестра ми, за да се пробвам в една техника, която от  много време ме вълнува. Техниката се нарича "псевдофрост". Другото шишенце пък е предвидено за подарък на друга важна за мен жена - изключителната ми майка. И този път не съм изневерила на любимите яйчени черупки. Само че ги съчетах с малко мъниста и.... тоалетна хартия. :)
















Няма коментари:

Публикуване на коментар