понеделник, 25 февруари 2013 г.

Пъстро

Пъстро... като нещата, които правя. Като събитията в живота ми. Като сънищата ми. Като мен самата вероятно. Което може би не е лошо. Не обичам сивотата, не обичам мъглата и потискащите цветове, в които тя оцветява всичко. Да ми е пъстро, светло и жизнерадостно всичко обичам! Като старите черги от едно време, чиито багри говоря и греят сякаш. Не като практично бежовите турски килими, които сега са модерни. Та ето го моят пъстър цвят. Продуханите яйчица са за благотворителния базар на Движение на българските майки, пред чието дело дълбоко се покланям.




































2 коментара:

  1. Много ми харесват тези с мънистата и телчетата. Много са нежни!

    ОтговорИзтриване
  2. Мама Барба, сърдечно благодаря за милите думи! Всъщност няма яйца с телчета. Най-вероятно визираш тези с усуканите на фитили парчета салфетки. Или греша

    ОтговорИзтриване